momelif hani nerde :))) daha 1 taneyi beceremedik :) canım zaten çakşırn 5. Günü dedim ya , geçen aylarda pekmez tüketti ama düzensiz . Proxeed i bu ay aldık , o çerezler kavanoz daha bitmedi bile , kürü de bu ay düzenli yapıyoruz yani hani 3 4 aylık bir geçmişi yok bu tedavilerin . Doktor ilaç bile vermedi ben kendim aldm meger vitaminms keske basta alsaydim . Bide esim varikosel ameliyatı oldu hani ameliyattan sonra düzelir falan diye düşündük . 6. Ayda sperm testi verilmesi gerekiyor bu ay yani bizde ay sonu vereceğiz insallah düzelmiştir dahada esime diyorum bütün bunlara ragmen düzelmedyse aşılama düşünüyorum