Svnctkc doktorlarım aspirin bebeğe kesinlikle zarar vermez dediler aksine yararı varmış pıhtılasmaya yatkınlık var tesadüfen universte hastanesinde başka sebepten dahiliye bölümüne gittim orda çıktı sonra gebelik olunca ramatoloji takibinde corasprin kullanimini uygun gördüler kadın dogumcumda hemfikir pıhtı problemi olmayan gebelerde bile hamilelik hormonları yüzünden azda olsa sonradan pıhtı oluşumu oluyormuş benim doktorum tüm hastalarına düşük dozda aspirin başlatıyoruz dedi