Canım benim bence hiç üzülme içini ferah tut . Ya tabiki de doktorlardan daha iyi bilemem ama bende emin ol çok araştırdım bu konuyu hamile kalınca. Bende ikiz annesiyim . Ve bize taramalar yapılmıyor bunu doktorlarım söyledi çevremdekiler dedi . İkiz Doğum yapanlar dedi. Kimseye uygulanmamış ben duymadım . Zaten her iki doktorumda özellikle belirtti sana bunları bunları yapmıycaz çnkü zaten olasılıklar üzerine yapılan bir testler (100/100 pay asla yoktur ) ikiz olduğu için zaten direk yanlış çıkıyor dediler . Sana neden bakıp söylemişler bilmiyorum anlayamadım . 12 yada 13 . Haftanda söylemişler yanlış hatırlamıyorsam . Bize sadece detaylı ultrasona sokuyorlar oda 18 ve sonrasında . Yani inşallah denildiği gibi bişi yoktur . Acaba başka doktora gitsen ama bu durumu demesen bide o baksa rutin normal bi kontrol gbi . Bıde bunu mu denesen acaba .