Smyydgn Merhaba kızlar, 15 nci haftadayım kanamam oldu doktora gittim bebeğe baktı kilosu suyu hareketleri kalp atışı herşey normal dedi şuan yatıyorum iğne oluyorum benim gibi bu aylarda böyle bir şey yaşayan var mı.@@
Bursii Smyydgn benimde aynı şekilde oldu kanamam çok fazla değildi ama ben telaslandim doğal olarak ilk hamileliğim bana bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi o yüzden kanamam olmuş bana hiç ağır kaldırma işin olmadığı sürece de hep yat dedi bı iğne bı ilaç verdi bu hafta kontrolüm var inşallah çıkmıştır yukarı
Baybymucize Smyydgn canım benm 15.haftamda birden kanamam oldu rahim ağzım azalmış acil serklaj oldum
baharkenan Smyydgn canım bende 15 haftada kanama oldum hastaneye gittim bebekte bir sıkıntı yok dedi doktor progestan verdi vajinal onu kullanıyorum şimdi
miraykizim Merhaba bende 15haftalık hamileydm bu hafta 16 oldum 3haftadır benmde kanamam var iğne kullanıyorm progestan kullanıyorm ama hala geçmiyo
Smyydgn miraykizim benim kanamam kesildi çok şükür evet bende aynı iğneyi kullanıyorum 10 gün sonra gideceğim kontrole size neden kaynaklandığını söyledimi doktor
miraykizim Bursii bende dün doktora gittm benmde bebeğimin eşi aşağıdaymış sürekli yatıyorum inşallah yukarı çıkar
Rahime4545 Çok geçmis olsun benim de kanamam var 2 haftadır uğraşıyoruz sürekli yatıyorum kesinlikle hareket yasak biz 31 haftalık olduk benim kanamam prasentanin arka tarafından sızma yapıyor dedi doktor her an bebeği alabilirim dedi korkuyla bekliyorum 😔