Merhabalar kızlar, ben dogum sancısını cok merak ediyorum yani korkum yok ama o an nasıl oluyo bilemiyorum :) 1 haftadır hafif agrilarim var karnımda ve afedersiniz çamaşırım batıyo resmen akintidan bazende sanki su gidiyo gidip bakiyorm islanmis ama rengi falan yok, bunlar normal seyler mi sizlerde nasıldı doguma yakın belirtiler