Bende doğurdum hamd olsun geride kalanlara Rabbim kolaylık versin 🤲🏻 güzel bir hamilelik geçirdim elhamdülillah. 11. Haftama kadar ara ara bulantim kusmam oldu sonra geçti. 26. Haftamda şeker yüklemesiyle gebelik şekerim olduğunu öğrendim diyete basladim. O zamana kadar 7 kilo almistim bile ama diyete başlayınca 2 kilo verdim ve doğuma kadar bir daha hic almadim. O yüzden daha rahat gecti hamileligim hareketlerim pek kisitlanmadi son ana kadar islerimi hep kendim gördüm. Erken doğum riskim falan yoktu görünürde hersey yolundaydı sadece bebeğin gelişimi 1 hafta önden gidiyordu ama onu da sorun olarak görmedim. 37+4te hic bir belirtim yokken gece saat 2de uykudayken cok az suyum geldi altima kaçırdım sandim 😂 kalktım üstümü falan değiştirdim tekrar yatmadan yine bi ıslaklık hissetim. Lavaboya gidince ayaktayken istensiz yarim bardak kadar su gelince suyumun geldiğine emin oldum. Eşime duş alayim hastaneye gidelim suyum geldi deyince inanmadı 😬 sana öyle gelmiştir daha zamanin var yat uyu dedi zor ikna ettim 😂 herneyse duş aldim sıcak suyla kişisel temizligimi yaptım duşta oyalandim baya çıkınca biraz plates topunda egzersiz yaptim. Eksiklerimi tamamladim çıktık evden. 04:30da hastaneye vardık çatı muayenesi olmamıştım daha. Dr. Sedef Binoz nobetciydi ultrasondan bebeğin duruşuna baktı altan muayene etti 3cm açıklığım vardi yatış verildi. Sancı odasinda geçtik. Nstye baglandim düzensiz sancılar vardı cok az ama ben hic hissetmiyordum. Odada zaman geçirmeye başladım plates topunda zipladim odada yürüdüm çömelme hareketi yaptım kendimi hic doğuracak gibi hissetmiyordum. 🙄 Saat 06:00 gibi suni sanci verelim dediler. istemedim kendi sancimi beklemek istiyorum dedim ama suyum geldiği için cok bekleyemeyiz dediler yinede 2 saat kadar daha bekleyelim dedim tamam dediler ama sancim gelmeyinde 08:00de suni verildi ,🤦🏻♀️ ondan sonrasının pek kolay olduğunu soyleyemicem. Sık sık nst bağlandı ve sanci aninda öylece hareketsiz kalmak aşırı zor geldi. Sürekli nstyi çıkarın yatmak istemiyorum böyle dedim ama bebeğin kalp atışlarini görmemiz lazım arada biraz dediler. Nst çıkınca hareket ettim sürekli plates topundaydim yürüdüm sanci gelince çömeldim derin nefes aldim. Ara sira dayanamayacagimi düşündüm ama hamd olsun pes etmedim epidural önerildi istemedim. Kendi doktorum Zeynep Elmali idi nasibim varmiski c.tesi olmasına rağmen sabah nöbete o geldi.Gerci ebelerin görevi doktorunkinden daha cokmus onu anladım doktorumu doğuma kadar 2 sefer gördüm onun dışında hep ebe ilgilendi açıklığıma bakıldı. öğlene doğru sancılarım iyice arttı cok ağladığım oldu yanımda sadece eşim vardi her sancida elini sıktım bazen ısırdım 🙈 öğlene doğru ıkınma istediği geldi ebeyi çağırdık açıklığıma bakti hadi artik gidiyoruz dedi sonunda. Çatala çıkınca doktorum geldi sancin gelince derin nefes al ve ikin dedi ama bunu yaparken ağzımda maske vardi ve bu hic kolay olmadı kac defa cikarmak istedigimi nefes alamadığimi söyledim doktor bisey demese de ebeler musade etmedi. Ikınırken kendimi cok kasiyordum o yüzden bebeğin gelmesi zorlasiyordu. Doktorum cok uyardi kasma kendini diye 🤦🏻♀️ bir kac kuvvetli ikinmada kesiyle beraber çıktı bebeğim hamd olsun. Doğumdan bir kac hafta önce doktoruma doğumda tentene temas yapıyor musunuz kordonu gec kesiyor musunuz.demistim evet dedi ama kordon hemen kesildi. Tentene temasta sadece 30 saniye kadar bebek yanağıma doğru koyuldu. O sanci aninda bisey diyemedim ama böyle olmasina mi üzüldüm. Dikislerim biraz uzun surdu bebeğin bakımları yapilip odaya götürüldü ben nedense dikisleri dikilirken biraz hissettim kac dikisim var diye sordum söylemedi doktor cok değil dedi. Genel olarak hastane calisanlarindan falan memnun kaldim gayet ilgililerdi. Bebeğin plasentasini toprağa gömmek için istedim Bir şey demeden torbaya koyup verdiler (dinimize göre gömülmesi daha uygun olduğu için) birde sezeryani hiç söz konusu yapmadi doktorum bu konuda da memnun oldum. Bebeğim öğlen 13:08de dünyaya geldi ertesi sabah taburcu olduk. 2 gün dikişlerim makatim çok ağrıdı 2. Günden sonra hafifledi hamd olsun. Aklıma gelenler bu kadar biraz uzun oldu kusura bakmayın. :) Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz zaman buldukça cevap yazarim. Bebeğini bekleyen herkese hayırlı kolay doğumlar dilerim. Evlat sahibi olmak isteyenlere de. Rabbim tez zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar ihsan eylesin 🤲🏻