dorukcumbebisim Kızlar selam ben 10 haftalık hamileyim bugüne kadar cok şükür hiç bulantım olmadı 1 hafta önce folik asiti bırakıp ocean mummy e başladım ama aşırı bir mide bulantısı yaptı . Sizde bulantı yaptı mı ??****
Sermec27 dorukcumbebisim hayır gebe kalmadan önce başladım su an 4+3 üm hala kullanıyorum bulantı yapmadı bende
Sahra3568 dorukcumbebisim canım doktoruna sor herkesin bünyesi yapısı farklı kullandıgın ilaç bir baskasına yan etki yapmazken sana yapabilir o yüzden sen bir izle kendini hatta 1-2 gün içme birdene bulantı kesiliyorsa ilaçtandır ben 18 haftalığım ilk hamileliğimde kullandığım demir ve vitamin yüzünden karaciğerim mahvoldu şimdi bu gebeliğimde sürekli kullanmıycam insan bazen kendi kendinin doktoru olmalı sonuçta doktorum benm kan değerlerime hiç bakmadan bna bu ilaçları veriyor ve yaklalık olarak 6-7 ay ara vemeden ilaç kullanıyoruz mide ve karaciğer ilaçlar yüzünden yıpranıyor
Busraslan94 Ben folik asitten sonra 4.ayda ona devam ettim doğuma kadar edeceğim şuan 7ayligim ama belirgin bir şey görmedim bulantı konusunda
sue92 Ben 13’ten beri kullanıyorum, 25.haftadayım. Hiç bulantı yapmadı bende. Kahvaltıdan 1-2 saat sonra içiyorum👍🏻