Kygmr MummyTugba erken ayrılırsam bir sene daha aday öğretmen olmak zorunda oluyorum evet bu bir hak ama öğretmen olabilmek için de çok uğraştım eğer sağlıklı bir hamileliğim olursa neden mesleğimi riske atayım
MummyTugba Kygmr eminim bu hastalık döneminde bebeginizi riske atmaktan daha önemli degildir. İdari izinliyken adaylığınız uzuyorsa sizin tercihiniz tabiki.
Esraensar Sedaa61 matematik öğretmeyim daha 1 buçuk aylık miniğiz ama korkularım var Umarım virüs bulamadan geçiririz 🥺
Asafikoo Kygmr zorunlu değil ben şuan çalışıyorum 37 ye kadar da çalışmayı düşünüyorum 27 haftadayim şimdi
Esrasss nisanmaral eşimle farklı şehirlerdeyiz hocam. göreve başlayalı bir sene oldu fakat ilk değerlendirmede 3 günle kaybettim puanlanmayı. Sıfırlandı yani o yüzden bu döneme kaldı. İdari izinde müfettiş puanlama yaparsa çok iyi olacak benim için.
nisanmaral Esrasss o şekilde bir durum olur mu bilmiyorum, benzerini hiç duymadım. İnşallah hakkınızda hayırlısı olur.