gulapikk reçelle birlikte içtim olmadı yemek arasında içeyim dedim olmadı eşim kızmaya başladı artık abartıyorsun diye çok güzel kokuyor diyo nesi pis kokuyor bunun diyor sana güzel gelen bana pis geliyor işte diyorum nefes aldıkça kokusu burnumda resmen kusa kusa içiyorum artık 😤😤 Doktorum gün aşırı iç dedi o gün gelince strese giriyorum