Kesinlikle tavsiye etmem ne hastaneyi nede aşkın hoca bozuntusunu düşük yaptım onun yüzünden düşüğüm başladığı halde hiçbir şekilde müdahale etmedi beni çook yanlış yönlendirdi ve kürtajdan sonra yüzümüze bile bakmadı 6.500₺ paket almıştım tekrardan para iadesi aldım ben lanet olsun aşkınada hastaneyede para tuzağı başka bir şey değil. Devlet hastanesi sami ulusta arzu bostancı durmuş var çook iyi bi doktor şiddetle onu tavsiye ederim gitmek isteyene🙏