Sebnem44 Kızlar şu idrar sıkıntısı yüzünden artık dışarı çıkmaya korkar oldum hamileliğimin ilk başlarında da bu şekildeydi son ayındayım şuandada durum böyle hatta gün geçtikçe büyüyor bu sorun 😶 yürüyüşe dahi çıkamıyorum psikolojim bozuldu illa eşim olacak arabayla ordan oraya gidicem. Bebek kıpırdadıkça dahada fena oluyorum. Afedersiniz lavabodan kalktığım anda sanki tekrar tuvalet ihtiyacı duyuyorum bu sorunu yaşayanlar nasıl aştınız bunu yaa yardım lütfennn😫😫😫
deletedmom351 Sebnem44 ah canım benim sanki beni anlattın dışarı çıktığımız zaman en az 3 dükkana gidiyoruz tuvalet için. Evde yarım saatte bir gidiyorum ama bir kaç damla olur yada olmaz ama geldiği zaman da sanki 3 gün tuvalete gitmemişim gibi patlayacak gibi yani benim de son haftalarım.
seymen Sebnem44 Aynen ben de öyleyim. Bi ara kuaföre durum izah edip lavaboyu kullanmak zorunda kaldım😃 Geceleri 3 tü şimdi 4 e çıktı. 😊 sınava gireceğim inşallah.sınavda 2 saat tutmak için şimdiden dualar etmeye başladım😃
Kbrdmr93 Bende aynı durumdayım çalışıyorum bide düşün dün doktora gittim idrarda kum çıktı daha fazla su içmem gerekiyormuş
Kbrdmr93 Sebnem44 evet doktor dedi günde 3lt su iç iyi olur da ben içtiğim gibi tuvaletteyim su içmek istemiyorum bu yüzden😔
Sebnem44 Fidashka Allaha şükür hiç bşey yok ama bebek kanala doğru iniyor ondan baskı yapıyor sanırım😪😪
Sedacengiz Hamileleliğin olmazsa olmazı sanırımm. Bende de çok bu sorun. Büyüdükçe daha da arttı 😭 yürüyüş felan bende yapamıyorum.. dün çarşı alışverişinde,, 3 kere wc girmek zorunda kaldım 😞 dayanamıyorum
Sebnem44 deletedmom351 evet yaa 1 damla için neler çekiyoruzz resmen kabusa dönüştü dışarı çıkmak gözümde😪😪