H&m ,lcw, de facto bir de gebe diye bir marka biliyorum ☺ Ama gebe pahalı biraz. Ben lcw nin hamile pantolonlarından çok memnunum h&m in de bluz tunik vb ürünleri hem çok güzel hem de kaliteli ilk hamileliğimde almıştım nerdeyse hergün giydim yaza denk geldi sürekli yıkadım sapasağlam duruyor