Merhaba herkese iki gün önce adetimin 1. Günüydü ve tüp bebek için ilk iğnemi yaptım evde fakat ertesi gün kanamam kesildi , 1 aydın yasmin kullandım yoğun bi kanama beklerken bir gün sürmesi üstelik tüp bebek iğnesine de başlamışken kafamı çok karıştırıyor doktoruma söyledim iğneye devam et dedi yarın tekrar gideceğim doktora ama başına gelen var mı neden böyle oldu