Gigy denizali_ o dönem benim de ağrıdı 2 kaybım da olunca endişe ettim ama normalmiş,şimdi 11 e gireceğiz geçti ,tabi herkes farklı yaşıyor süreci 😊
denizali_ Gigy benimde ilk dusugum olunca sırtım agridi ama kan görmemiştim sadece sırt agrisi vardı e haliyle endişe etmiyor değilim insallah normaldir 3 haftaya kontrol var ☹️
Esraguler 8+6 ym aşırı yorgunluk hissi var herhangi bi bulantım filan yok rahat geciyor inş böylede devam eder 🥳☺️
denizali_ Esraguler masallah canım benim de bulantı var sırta vuruyor anlamadım sizde oluyor mu böyle
elfaksyy 8+5 im bazen bulantım oluyo daha kusmadim şükür sadece kuru öğürme geliyor birde çok çabuk yoruluyorum halsizim sırt ağrısı bende de var🙁