naside6565 Mervensari benimde bir haftadır var ve aşırı belim ağrıyor 25 +2 haftalık bacaklarımın iç kısmıda çok ağrıyor ya normalmi hiç bilmiyorum
Seyda83 Mervensari 32 DE BAŞLADI BENM HERGÜN ADET AĞRIM VAR AMA RAHATSIZ EDECEK KADAR DEĞİLSADECE Bİ GECE ÇOK ŞİDDETLİ OLDU TER BOŞALDI SIRTIMDAN YARIM SAAT ÇEKTİM VE GEÇTİĞİ İÇİN DR NORMAL DEDİ DÜZENLİ ARALIKLARLA OLUNUNCA ENDİŞELENEBİLİRMİŞİZ
Selin59 Mervensari bende 34 haftalık hamileyim dün bende çok kötüydüm adet sancısı gibi sancılarım vardı akşama doğru rahatladım
35ah naside6565 Ben 25+5 im dun geceden beri benimde adet agrisi gibi agrim var ama iliskiden sonra oldu benimki artik iliskiden oturu mu yoksa bu aylarda oluyor mu cozemedim. Korkuyorum acikcasi ama siddetli degil