Selma_brn Arkadaşlar 23+2 haftalığım elimi karnıma koyunca sanki bebeğin kalp atışlarını elimle hissediyorum eminde olamıyorum acaba diyorum sizce böyle bşy mümkün mü aynı şeyi hisseden var mı yoksa bana mı öyle geliyor 🤔
Sermec27 Selma_brn tabiki mümkün değil canım bebeğin kalp atışları dısardan hissedilmez hiç bir zaman hıckırık diyeceğim ama hıckırık için de erken kendi nabzını hissediyorsun belki de 🥰
Ltf3053 Selma_brn bugün aynı şeyi eşimle bizde hissettik 23+2 bizimde göbek deligimin üzerinde dokundugumda elime gekiyor ama büyük ihtimalle kordondan kaynaklı dmaar atması gibi kalp atışı duyulmaz erken gibime geldi onun dışında tekmelerimiz çok önce sadece akşamları hissediyordum şimdi sabah akşam belli ediyor kendini tekmeleyerek
E-v-A101 Selma_brn sana öyle geliyor canım 😁 atar damarımız o elini değilde sırt üstü uzan göbeğinin üstüne kumandayı koy. Pat pat nasıl attığını göreceksin. 😊