Busra066 doktoruma sordum normal dedi önce yoktu kendi doktorum önemsemiyor gibi hissediyorum Pazartesi serklaj olduğum perinotoloğa sorucam akıntımı rahim ağzı amaliyatı olduğum için canım çok riskli gebeliğim var ama yanma kasık ağrısı kötü koku yok takip et bunlar olurda direk gel dedi