Bende de aynısı var canım doktorum siyatik sinir sıkışması olduğunu çok ayakta durmadan yada çok uzun süre oturmamak gerektiğini söyledi. Eğer ağırlara dayanamazsan fizik tedaviye gitmemi önermişti. Zaten erken doğum riskim olduğu için sürekli yatıyorum o yüzden benim ağrılarım olmuyor artık