Kubraa4334 Kızlar 37+2 haftalık hamileyim ve 2 gün sonra evlilik yıldönümüm hemde ilk 💗ne yapabilirim sizce bu halimle düşünüyorum ama bulamıyorum fikir verirseniz çok cok mutlu olurummmm🤗🤗
Rasev Kubraa4334 bende burda kalayim evlilik yildonumuzda karnim burnumda olcak acaba ne yapa biliriz😍🙄
Aysun2834 Kubraa4334 Allah nasip ederse yıl dönümümüzde doğucak miniğim benim hediyem ve süprizim hazır 😍😍😍
Aliasaff Rasev bizimde 3 gün sonra 😊 ilk yılımız ama karnum burnumda 38 haftalık olduk seneye yaparız diye düşünüyorum
Rasev Kubraa4334 bizimde ilk 😍eşimin doum gününde guzel supriz yapdim ona ozaman daha hamileliyimi bilmiyodum supriz yapdim ama şimdi ne yapila bilinirki bebekle birlikde😍
Rasev Kubraa4334 evetya😍en guzel hediyeyi biz veririzde onlar düşünsün supriz yapmayi guzel hediyye secimini😍
Kubraa4334 Rasev ama bana hiç doguracakmisim gibi gelmiyor bakıyorum herkes doğum hikayesi yazıyor da bana çok uzak o günler 😊😅
Aminekubra Bizim yıldönümünde hediye olarak bebeğimiz doğdu Hem de 36. Haftadaydı☺ Belki senin bebiş de sana ve babasına bir süpriz yapar
Kubraa4334 Aminekubra en ufak belirti olsa biraz umutlancam da arada sırada kasılma dışında keyfi yerinde prensesin😅
asya_zehra benimde evlilik yildonumum dogumuma 4 gun kala Olcak pek bisi yapabileceğimi sanmıyorum ama bi fikir alabilirim belki sizden kizlar❤
Kubraa4334 asya_zehra günü belli olsa ona göre düşünebilirim belki ama normal olduğu için ne zaman cani isterse prensesin😊😊
deletedmom29 Kubraa4334 bence doğur artık zamanı gelmiş 😀😀😀 sansa ben ilk evlilik yıl dönümümüzde doğurmuştum ahajshsjdj
Alparslan deletedmom29 😂😂👏 cnm sizin için güzel bi evlilik yıl dönümü hediyesi olmuş benimde evlilik yıldönümüm 9. Sene yıldönümümüz 25 temmuz ve doktor dogum sezaryan olacağından 25 temmuzdan sonra alırız dedi biz eşimle her sene yemeğe cıkarız bu sefer bi komiklik heyecan olurmu merak ediyorum😊
asya_zehra Kubraa4334 hayırlısı artık canim 😊 benimkinin gunu belli de onun için artık bakalim yapacak bi sey buluruz insallah
Aysun2834 Kubraa4334 yok cnm normal doğum düşünüyorum aksilik olmazsa eğer erken ya da geç gelmezse tabi 😁😁