Perimasali89 Zelisss bebeğim iyi olsun razıyım herşeye bu arada hemşire ara ara duvak su torbası koy demişti ilaç dağılınca beze olmazmış çok yapmadım ama
Zelisss Aysehatun bende 2 tane günde 2side aynı kalçaya ewet çok yağlı bi iğne dikkate alıcam dediklerini 😊 dikkat ediyorum zorlamıyorum kendimi öle hiçbişeye insan korkuo ama yine de
Zelisss Zuzuu teşekkür ederim öneriniz için dikkate alıcam 😊 annemdeyim saolsun hiçbişi yaptırmıolar bana 🤗 dikkat ediyorum çok sağolun
selen8sefam Bana da bı kere pruluton depot iğne yaptı ay çok kötüydü 1 hafta ağrıdı acıdı resmen çok kötü oluyo
Semakacan Zelisss ben 3 gün arayla 3 kere vuruldum iğne anlamıyorum bi tek bende mi öyle bişey olmadı en fazla 1 saat ağrısını çektim geçti sonra
Melikerhan Zelisss ah canımmm bende vurundum o iğneden ben iğne olduğun gibi çok canımı yaksa da ovalıyorum iğne yerini çok fazla acımıyor sonra ama evet çok yağlı bi iğneymiş o yüzden bu can acıtması