Nesrinn Merhaba hamile kardeşler, şeker yüklemesi yaptırdım 50 gr. Da 145,8 çıktı ve doktorum 100gr olarak tekrar yaptırmamı istiyor acaba bu şekilde olup tekrar yaptıran yada fikir sahibi olan varmı??
Nesrinn [bilinmeyen] siz yaptırmadınızmı pki şeker yüklemesi, ve her iki haftada bir mi açlık tokluk yaptırıyosunuz. Son sorum kadındoğuma gitmiyor dahiliyeylemi hallediyorum ☺😊
Nesrinn [bilinmeyen] 100 grmlığı yaptırma mı diyosun cnm, bende böle olunca tereddütte kalıyorum bu sefer devlette yaptırıyım sonucu kesin biliyim diyorum ya 😞😔
GnerTecim Sağlık ocagında 50lik glıkoz ile yaptılar yüksek cıktı 1hafta sonra doktorum 75ile yaptı normal cıktı hemen gerilmeyin bence tekrar yapılması gerekiyorsa yaptırın kafanız rahat olsun🤗