Selam kizlar..Kizlar bu gun gebe oldugumu oyrendim.bende adet gecikmesi var.45 50 38 gunsen bir goruyorum.fakat bugun oyrendiyim gibide ulturasona gorundum.adete gore 5 haftalik.ama ulturasonda 4 haftalik 3 gun yaziyordu.ve bana doktor diyorki deformasiyaya ugrayib.olmus bebek.aldirman gerek..bunu bana ginekoluk deyilde ulturason doktoru soyluyor..sizde basina boyke bir sey gelibde sonra saglikla bebegini kucagina alan oldumu?