SnFk 35+5 ben catı agrısından yuruyemıyorm vajınam sısmıs durumda sankı arı sokmus gbı 🙄 ne yuruyebılyorm ne yataktan kalkabılyorm yatalak gbı olmaktan korkuyorm bırde uykusuzluk üstüne dua edıyorm rabbım sag saglım kavustursun bızı onlara 🤲🏻 doktora sordm normal dedı bebek kanala yerlesmeye calısıyormus haftası geldıgı ıcın baskı yapıyormus normal mıs