Melelll benimde suyum fazla 36 haftadayım erken doğum riskin var dedi ama hala doğurmadım😅🙈 şeker ve karbonhidrat fazlalığndan olurmş şeker yok bende şükür🙏 ekmeği hamur işini makarnayı tatlıyı falan hep azalttım domateste bile karbonhidrat varmş öğrendim🤭 canını sıkma hiç strese girme sen mutlu olursan bebek de mutlu olur unutma☺ sağlıklı doğumun olur inşallah🙏☺