Birgull_ Başın sağolsun canım Allah evladını kucağına sağlıkla almayı nasip etsin Benim ablamın da karnında 8 aylıkken vefat etti bebeği kalbi durmuştu çok yıpratıcı bi süreç ondan sonra tekrar hamile kaldı şuan dünyalar tatlısı bir kızı var 2 yaşında korkma Allahın izniyle hiçbirşey olmaz Rabbim evladını sana bağışlasın