Aysefe67 Kızlar 1 aydır nerdeyse göğüs kafesimdeki kemik agrıyo ilklerde az acıyodu sanki oraya agrı yerleşiyo çıkmıyo aynı durumu yaşayan varmı doktora gitmeliymiyim bu arada 24 haftalık olduk