Aysegull34444 Kızlar bişey sormak istiyorum dün post açmıştım nişanım geldi diye dünden beri gelmeye devam ediyor sizce normal mi?
esloka Aysegull34444 nisan oyle 1 kere gelir surekli gelen birdey değil-dir sizin ki bebeğin suyu olabilir doktora gidin
Alevvk Aysegull34444 Hayır internetten araştırabilirsiniz. Bir anda da gelebilir nişan, zamanlada gelebilirmiş.
Busekrkmz Aysegull34444 normal canım benim üç gün geldi nişanım kahverengiydi sizinki nasıl bilmiyorum.
Fyyzzynp Aysegull34444 canım bende de bi haftadır sap sarı akıntı oluyor acaba nişan mı diye çok araştırdım ama deil bu sabah nişanım geldi pembe tonlarda ve akıntıyka karışık kırmızı da geldi hemen sonrasında sarı olan nişan deil ki benim nişandan sonra uyuyamadım bile sancılarım var bende onu soracaktım hatta post açıp
mervemuslum bende 39 haftalıgım dun benden yogun kıvamlı avuc ıcı kadar bı sıvı geldı sarımsı gıbı seffaf kaygan ama kasılma harıcı bıseyım yok salı randevum var onu beklıyorum
Busekrkmz mervemuslum doktorunuza bilgi verin bence siz benim bildiğim nişan pembesi kan gibi ya da kahverengi olarak gelir ve mukus gibi durur avuç içi kadar geldiğini hiç duymadım az gelir diye biliyorum ama sizinki öyle de olabilir. Arayın bence doktorunuzu o daha iyi bilir.
mervemuslum Busekrkmz doktor gel dıycek ya gıttıgım hastane ozel bu yuzden herseye para alıyo cok acıl bısey olmadıgı surece gıtmek ıstemıyorum bı gece yattım dıye 1500 tl aldılar kasılmam var dıye gıtmıstım
mervemuslum Aysegull34444 evet doğrudur canım ılk gebelıgım cok fazla bısey bılmıyorum sadece bıldıgım 2 cm acıklık ve dogum pozısyonunda oldugu
Busekrkmz Aysegull34444 o hiç belli olmuyor bazıların hemen başlıyor bazıların 1 haftayı buluyor Bende nişan gelmesi bitti 4 gün sonra da sancılar başladı.