Bence normal bende 20. Haftada hissettim ilk bazen hic hissetmedim bazen sadece yemek yedikten sonra hissediyodum yada dinlendigim zaman farkediyodum hareketlerini ve cok sert hareketler degildi simdi 26 haftalik olduk nerdeyse hem daha sert hem daha duzenli hareketleri var. Bence normal korkma. Ne zaman hareket ettigini farket. gercekten hiiic hissetmiyorsan doktora gorun yoksa az az hissediyorsun korkma derim