nshatm durumunuz varsa özel, tabi iyi bir doktor seçimi ile. Devlete ilk başta 2 kez gittim ikisinde de ağlayarak çıktım. Eşim bir daha ayak bastırmam dedi, elbette Ankara’da pahalı doktor ücretleri. Çalışıyoruz kısarız öderiz dedik çıktık yola iyi bir doktor seçimi ile şimdilik pişman olmadım 20. Haftadayız. Allah yardımcımız olsun hepimizin