Hevidar47 benimde yoktu ne kusma ne bulantı kendimi hamile değil gibi hissediyordum… en şanslı hamile grubu bizmisiz doktorum oyle dedi basi dönen kusan zor geçiriyor dedi.. o kasık batmaları rahmin büyüyor ondan kaynaklı sık sık wc gidersin.. 17. Haftada hareketlerini hissetmeye basladim benim hamileliğim o an başladı sanki 🤣