Kızlar benim son 1 haftadır acayip derecede kalçam ağrıyor otururken kalkarken uzanırken bana rahatsızlık veriyor bi de çocuk hareketlerini çok hissetmiyorum ama arada bi sancı gibi bişe geliyor sonra rahmime vuruyor sızlıyor o zaman da rahmim benim gibi olan var mı acaba normal mi bu zamanda ?