Deniz-67 minyon oldugunu söyledi sağlıklı dedı bir skntı yok dedı suan 36 haftayım aslınsa sata göre ama doktor 35+5 dedı 1 hafta gerı oldugu ıcın minyonluktan dolayı valla ne bulursam yıyorum düzenli yemeye dıkkt edyorm ara ara sık sık yıyorum yemekten ac kalkıyorum aksam meyvesı yemyorm kılo yapıyormus. sabahları yumurta peynır kasar domates vs oglen kuruyemıs ıncır,kayısı,hurma,cevız,badem vs. ogleden sonra yogurt bır kase akşama dogru süt içiyorm genelde oglen yemek yemıyorum salata yıyorum koca bır kase salata yapıyorum avakado ton balıgı vs akşam da normal yemek yıyorum zten aksam 8den sonra bsy yemıyorm ıcmıyorum yoksa yanma yapıyor mıgdede gun ıcındede baharatlı,acılı,eksı,tuzlu,cay ve kahve tüketmemeye calısıyorm kı gece rahat yatayım 🤗 cok sukur kızım saglıklı suan kılosu en son 34+3 de 2200 dü suan kac bılmyorm randevuma dha cok var 🙄 beklemedeyız