Ozgysf Arkadaşlar yüksek derecede bel ağrım var özellikle iki gündür sebebi nedir acaba salı günü tam 16.hafta olucak normal mi
gokcek07 Ozgysf endişe etme bel ağrısı gebeliğin resmen bir parçası ☺️ ohoo son ay bi gör sen geçen belim cıktı sandım ama gayet normal canım sağlıkla gelsin evlatlarımız ☺️
deletedmom357 Ozgysf bende 16 haftalık olucam İnşaAllah 🤲 benim de belim çok ağrıyor son 1 haftadır ağrımaya başladı normalmiş canım
aybkkra Ozgysf sizin biraz erken başlamış benimde 28. Haftadan beri çok ağrıyo yürüyüş yapmıyorum doktor yürüyüş yapmadığın için aynı yere baskı uyguluyor ondan ağrın çok oluyor yürümen lazım dedi
Busra34ybg Ozgysf bende 15+3 dünden beri acayip bel ağrım var gece uyutmadı sırt üstü yatınca daha çok oluyor eşime masaj yaptırıyorum sürekli anca rahatlatıyor dün sabah kontrolüm vardı doktor hersey yolunda dediği için korkutmuyor açıkması suan sanırım bebeğin baskısı kaynaklı olabilir
FundaZorlu Benimde var agrılarım normal dedi doktor rahmin genişledigi için ve bebek agırlaştıgı için vucudun agırlık merkezi degişiyormuş oyüzden kaynaklanıyormuş. Ben sol a yatıp arkama yastık koymakta biraz da olsa çare buldum 🙏