Mantarım geçmeyince doktor gyno lomexin 600 fitil ve travazol krem verdi. Hamilelikten çok önce kullanmıştım ve sabaha akıyordu her şey. Şu an sabah uyandım hiçbir şey akmamış. İçerde kalmaması, akması gerekmiyor muydu? Ve karnımda ağrı, kramp tarzı bir şey var. Zararlı olsa doktor vermezdi zaten ama neden böyle oldu anlamadım.