Arkadaşlar merhaba,
Ben 23+6 haftalık hamileyim bugün şeker yüklemesi yaptirdim.75lik yükleme yapildi yüklemeden sonra birer saat arayla iki kez kan alindi Yükleme öncesi 87 yüklemeden sonraki birimci saat 176 çıktı suan ikinci değerin cikmasini bekliyorum.İçinizde 75lik yaptiran anne adaylari varmi degerleri nasildi?Yardımcı olursanız çok sevinirim