DenizCesur benim de ilk başlarda vardı geçmişti şu an 21+5 haftalığız bir haftadan fazladır yine ağrılarım oluyor bel ağrım zaten hep vardı karnımın alt kısımları da ağrıyor rahim büyümesinden diyorlar bide idrar yollarında iltihap olabilirmiş salı günü randevum var gidicem doktora