Cemrenuraydin Kızlar 14 haftalık gebeyim. Kalp atışının hızından uyuyamıyorum , hatta deprem oluyor sanıyorum . Yaşayan var mı ?
Ayseege6156 Cemrenuraydin bu kalp çarpıntısı canım hamilelikte görülüyor ama senin çok erken başlamış bu durum önemli bunu doktorunla mutlaka geciktirmeden görüş aksatma sakın
Mom092 Cemrenuraydin benimki 24 ten sonra başlamıştı en ufak bisy yapicak olsam lavaboya bile gidip gelsem uzansam kalbim bogazimda atiyor resmen
Sinemm35 Cemrenuraydin benimde senin gibi erken başladı nefesim daralıyor artık kalp atışımdan sonra hipertansiyon çıktı hiç yakın tarihte tansiyon olcturdun mu canim
Busra34ybg Cemrenuraydin Cemrenuraydin 10. Haftadan itibaren yaşıyorum tıroidlerim düşük çıktı benim çarpıntı yüzünden acile gitmek zorunda kaldım panik atak var bide bende 15+3 suan ara ara yine oluyor çabuk yoruluyorum nefes nefese kalınca başlıyor çarpıntı böyle yaşamaya alışmaya çalışıyorum bazen gebelikte sebepsizce olabilirmiş çarpıntı doğumla birlikte geçermiş doktorum öyle demişti