29+2deyiz şuanda. İki gündür karnımda bazen sağ, bazen solda yumru gibi bir sertlik oluyor karnımın diğer yerleri yumuşak ama o kısım semsert. Kasılma mı oluyor bu? Eğer öyleyse çok erken değil mi? İlk gebeliğim hiçbir şey bilmiyorum. Kasılma nedir? Sertleşme nedir? Netten bakıyorum ama ne yaşadığıma eminde olamıyorum