Merhaba sağlıklı günler dilerim ben merak ettiğim bişey var benim bu ilk gebeliğim ben 31 hafta +5 günlük hamileyim iki gün önce yani cuma günü hastane kontürolüm vardı gittim bebeğin ters döndüğünü söylediler ve 3 hafta snra tekrar gel dediler sizce bebek kendini ne kadar bir süre içerisinde düzeltir yada ters olması normal doğum yapmamı engeller mi ?