Koritos 6 ay 27 günlükken yaptırdık,lokal anestezi ile. Operasyon süreci çok kötüydü,oğlum çok acı çekti,üstünden 1 buçuk yıl geçmesine rağmen hala vicdanım sızlıyor,aklıma geldikçe kahroluyorum.Neyse.. eğer lokal olacaksa 0-3 aylık dönemde ya da hareket etmeye başlamadan olmalı. Süreç çok çok kolaydı sadece bir kez yarım fitil kullandık o kadar oğlum çok dirayetli çıktı,inanılmaz çabuk iyileşti.
Avcılar hospital hastanesi Özgür bey de olduk. Asla tavsiye etmiyorum. (Doktoru) Fiyat net hatırlamıyorum ama 350₺ civarlarında bir rakamdı.