Kızlar bu platform da doğmuş yapmış hamiş annelerin doğum hikayelerini okumak çok güzeldi ben de 19. 10 2020 de doğum yaptım hemen anlatıyorum 😊
Kız kardeşimle rutin kontrol için hastaneye gitmiştik benim hamilelikte tansiyonum biraz yüksek çıkıyordu genel muayene oldum 2 Kasım da sezeryan için gün belirledik doktorum nst istedi birde tansiyona bakalım dedi nst bağlandı herşey normaldi ta ki ebe tansiyonu ölçene kadar 15 e 10 olunca hemen doktora haber verdi sonra tansiyon ölçümü için Bi cihaza bağladı yine yüksek çıktı doktorum geldi Ayşe hemen sezeryan a alıyorum yatışın yapılsın dedi ben şok oldum şort terlik le kalakaldım allahtan valizim hazırdı evde 14.00 da gittim 15 30 da sezeryana alcam dedi kızlar elim ayağım titredi ne yapacağımı bilemedim aşırı heyecan oldum sonra odaya girdik hazırlandım 15 45 de ameliyathaneye aldılar 16 30 da minik kızım dünyaya geldi bu arada genel anestezi oldum dünyanın en güzel duygusuymuş hepinize Allah kolaylıkla bebeklerinizi dünyaya getirmeyi nasip etsin