gokcek07 Hanımlar belirtiler neler oldu sizde? Lütfen tecrubelerinizi paylaşır mısınız 👋 Şafak az kaldı ama hala tık yok merak da ediyorum
Birdemetanneadayi gokcek07 benim de az kaldı belirtileri araştırmıştım ben ishal olunuyormuş karın düşmesi oluyormus nişan geliyor sancı oluyor
gokcek07 Birdemetanneadayi karnım 2 haftadır aşağıda doktorum hatta 2 hafta önce bebek çok inmiş bugun yarın doğum olur dedi, ishal de bi kaç gündür var ama onun dışı pek birşey yok 🙈🙈