Zeynebbilgin Hanımlar merhaba ben 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim ve yeni kürtaj oldum adet görmedim hiç . Korkuyorum şimdi ya yine düşük olursa diye . Kürtaj sonrası hemen hamile kalan anneler tecrübeleriniz nelerdir.
yigitalpinannesi40 Zeynebbilgin Ben kürtajdan 7 ay sonra hamile kaldım canım doktorlar biraz ara verin diyor ama hemen hamile kalıp sağlıklı geçirenlerde var rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin insallah
Asx Zeynebbilgin artık kürtaj sonrası beklemektense hemen hamile kalmanın daha iyi olduğunu söylüyorlar. Genetik pıhtılaşma rahim şekli vs gibi probleminiz yoksa sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Arz_trn18 Zeynebbilgin ben 10 haftalık kürtaj oldum 40 gün iliski yaşamadım ondan sonra bir ay korundum sonra hemen hamile kaldım şuan 6 aylık olsuk çok şükür iyiz canm.darısı başina
Zeynebbilgin yigitalpinannesi40 korunuyorduk ama bir kere kazara oldu tutmaz dedik tuttu Allah’ın işi 🙏🏻 Geçen değerlerim çok düşüktğ şimdi hcg değerim normal iyi dedi doktor . Ama ben yine de korkuyorum
Zeynebbilgin Asx 5 haftalık bebekti kürtaj olduğum da aslında büyükte değildi . Doktor ister bekle işter bekleme büyük değildi hani dedi . Ben bekleyeceğim dedim 6 ay kadar ama nasibimiz de varmış … dua edin ne olur bu hafta gideceğiz doktora 🙏🏻🦋
Asx Zeynebbilgin ben de 7 haftalık olmuştum 3 ay bekle demişti bekledim ama aslında yanlışmış. Allah hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Ncmtntuuba Zeynebbilgin bende 8+3 te kalp atışı durudğu için bebeğimin kürtaj oldum. Üstğdnen normalde 6 ay beklemek lazım ama doktorum bebek çokl küçüktü diye 2 ay sonra gebe kalabilirsin dedi. Siz kalp atışı duydunuz mu
eomeoni Kürtaj sonrası doktorun açıklama yapmıştır süre ile alakalı ablama 3 ay deneme demişler nana hemen başla denemeye demişti ara verip vermeyeceğini sağlık durumuna göre belirtiyorlar aslında
Ncmtntuuba Zeynebbilgin biliyorum onu ama ordaki amaç rahime yapışıyot parasının iyileşmesi. İnsallah kazasız belasız lırsınız kucağınıza