Damlaayz04 Kizlaaaaar son 30′a girdik şükür heyecan korku endişe nasıl olur ki korkusu basladiii 34+6da gitmiştim doktor 37de tekrar çağırdı bebisimmm en son 2600 dü nasıl sizce sizinkiler kaç kilo sizdede var mı endişe korku 😍
Gijok Damlaayz04 benimde son 30 gun kaldi 33haftada gittim en son 2650 di kilosu 36 da randevum var bakalim 🤗
yigitalpinannesi40 Haftaya girdik saat itibari ile dün doktora gittiğimde 2.476 demişti kilosuna 18 kasıma da sezeryan olacağım ne kadar kilo alır ozamana bilmiyorum bana biraz az geldi kilosu
Damlaayz04 yigitalpinannesi40 aslında kilodan çok sağlıkları önemli hem daha doğuma var alır insAllah🥰
yigitalpinannesi40 Damlaayz04 Öyle tabi canım kilosu başında hep önde gidiyordu ultrasonda da hala 1 hafta önde gözüküyor ama 1 haftada 100 gram alıyor sadece şimdilerde insallah biraz daha alır kilo
Gijok Damlaayz04 iki hafta önde dedi sadece iri falan bisi demedi ama ilk bebegimi 38+4 de 2800 dogurdum bu suan 35 deyim 3ü gecmisdir benim icin iri 😁
Damlaayz04 Zelihaoguzhan Zelihaoguzhan oh masAllah 😍 Ben o zaman gittiğimde 32+1de 2000di bebisler çok çabuk iyi kilo alıyorlar🥰