senakhrmn Bende uyuyamıyorum ama 17+1 deyim ve karnımda sanki mısır patlıyor gibi bir şeyler oluyor garip anlamadım sizlerdede oldu mu bu haftalarda böyle şeyler 😬😂
Snszasla senakhrmn 😀bebeğin o canım pıt pıt damar atması gibi yada Mısır patlaması gibi hareketlenmeye başlamış artık ben 15.haftamda hissetmiştim