Sedda Şuan 12+3 teyiz ama her gittiğimizde haftamız degisiyo ya 1 hafta geri oluyo ya da olmadi gereken haftada oluyo. Sizde de bu durumu yasayan var mi. Kafama çok takıldı.
Bilge35 Sedda benimde haftam geri çıktı ilk zamanlar. Sonra adet tarihim düzenleme yapıldı. Daha sonra ise mesela 8+4 olması gerekirken 8+1 çıktı ultrasonda. Benimde kafama takıldı ama net cevap bulamadım
Gmst Sedda Bilge35 benim de 12.haftadayken 1 hafta ondeydi. 30.haftada 1 hafta geride dedi ama normal bu durumlar. simdi 38deyim olmasi gerektigi gibi gidiyo. Son adet tarihiyle dollenme arasinda farklar olabilir. Stres yapmayin bebisleri uzmeyin 😊😊
Esra___ Sedda benim ilk başlarda hep 1 hafta geriden gidiyordu doktor geç döllenme dedi şimdi 13 haftalık bazen haftasında çıkıyor bazen de 2-3 geriden geliyor 2 haftayı geçmediği sürece bi sorun olmuyormuş ben de ilk başlarda çok takmıştım
Sedda Bilge35 Gmst ilk gittiğim de 1 hafta geri dendi sonra yakalamış normal dendi şimdi yine 1 hafta geri kafam karıştı. Bu yüzden ikili tarama testide yapamadık. Bakalim haftaya gidince nolcak. 😊
Ayselcnt benim gebeliğimin başından beri 1 hafta ilerideydi.. Sonra iki oldu şimdi 3.. Bir sorun yoksa dert etme canım.. Ultrason ölçümü değişiyor hep..