Minikkus00 Kızlar. 5+6 sat a göre hamileyim bugün betam 5 binlerdeydi. Ama nedense sanki adet olacakmis gibi bir vücudumda his geliyor. Vajinamda ağrı sızı gibi . Ama herhangi bir kanamam yok . Henüz keseyi görmeye gitmedim. Adet olmaktan korkuyorum sanırım . Yaşadığım normal mi ? Beyaz akıntım var sadece 😟
Gijok Minikkus00 cok normal bebek yerlesiyo rahmine ben adet olamiyorum sancim var ama kanamam yok diye gittim doktora hamile oldugumu ogrendim
Sakel28 Benimde 6. haftada öyle olmuştu hatta 2-3 kere adet oldum zannedip kontrol etmiştim bebeğin tutunma ağrısı öyle olur dediler bana şuan bir sorun yok elhamdulillah 13 haftalık olduk, istersen randevu alıp doktpra gidebilirsin için rahat etmiş olur
Minikkus00 Sakel28 pzt randevu aldım canım 19 ekim beta 416 ( ilk supheyle yaptırdım) 21 Ekim 1530 24 Ekim yani bugün 5704 çıktı. Sennce gidişatım iyi gibi mi 🙁 sat 13 Eylül kaç haftalık oluyorum
Sakel28 Minikkus00 yanlış hesaplamadıysam canım 6 haftalık hamilesin şuan, beta değerlerin iyi doktorlar gittikçe artmasının olumlu olduğunu söylüyorlar, sıkıntı yapma içini ferah tut pazartesi günü de keseyi görürsün inşaAllah sonra da kalp atışını duyarsın 😇
Gijok Minikkus00 korkma stres yapma kendine hic bisicik olmaz ins keseyide gorursun bebegin kalp atisinida folik asit kullaniyomusun
Minikkus00 Gijok evet kullanıyorum canım. Dr onlem amaçlı 200 mg progestan da verdi . Ağız yolu ile alıyorum
Gijok Minikkus00 progestan kullanman cok iyi olmus daha guzel tutunur bebegin ben vajinal aliyodum ☺allah saglikla kucagina versin insallah 🤲
Sakel28 Bana progestan vermemişti neden acaba, folic asit ve vitamin başlatmıştı. İleride sorun olur mu ?
Sakel28 Minikkus00 benim 7. Haftanın başında duyduk canım elhamdulillah doktor küçük bebeklerde daha geç duyulabilir duyamazsak korkma demişti kontrole gittiğinde rica edersin kalp atışına da bakar çok güzel bir his inşaAllah duyarsınız, bu sefer muayenede dinlemeyi unuttu doktor ben rica ettim iyi hatırlattın bakalım için rahat etsin dedi tekrar dinledik elhamdulillah yarın kontrol var bakalım belki cinsiyet tahmini yapar 😇