Kızlarr bi sorum olacak? 36 haftalık olduk bugün, benim oğlumun hareketleri maşallah ordan çıkıp gitmek istercesine çok şiddetli. Yani bazen öyle kasılıyo ki karnımın içi çok rahatsız oluyorum göbeğime dokunamıyorum o derece geriliyo.. Hele arabaya binip de azıcık sallanınca çok fena oluyo.
Doktorumuz yeri daralacağı için hareketleri yavaşlar demişti ama ben şimdi ikilemde kaldım. Sizce normal mi bu haftalarda hareketlerini bu kadar güçlü hissetmem?
Bu arada tabi ki de şükrediyorum hareketli olduğu için sadece bilmediğimden soruyorum 😊