ruzgars___mom ARKADAŞLAR Merhaba ben 2sene önce Cerrahpaşa Tip Fakültesi Pr.Dr.Ali Beniana detaylı ultrason icin gitmistim fakat randevu nasil alinir unutmusum….Yeni yaptiranlar bana randevu sistemini ve muayine ücretini yaza bilirmi?
Mustimvemercimegim ruzgars___mom benimde 2 yaşında oğlum var oğlumda orda doğum yaptim ve kontrollerim orda oldu hep 22haftada detayliya girdim ama ücret ödemedim ben peritanoloji bölümüydü çekilen yer şimdi 7+5haftalik hamileyim yine oraya gidiyorum ama detayliya gelenler ücret oduyo kontrole gittikçe denk geliyorum şimdi hoca çekiyormuş değişmiş ayrıca bende randevuyu oraya giderek almıştım şimdi işleyiş nasıl bilmiyorum
mervayd1n Ben kendisine gittim ama gitmez olaydım valla ama arayarak randevu almıştım 270 TL gibi bi ücreti vardı sanırım
ruzgars___mom mervayd1n neden gitmez olaydiniz?ne zaman gittiniz ? 2sene once 122tl gibi bi ucretti de simdi bilmiyorum
Anchores mervayd1n Tamam şuan doğru bilgiyi aldım prof olan Ali beye bakilirsaniz ücreti var kendisinin diğerleri bakarsa ucretsiz. Prof dışındaki doktorlarda bakabiliyor.
ruzgars___mom Mustimvemercimegim Bende 2sene once girmistim muayeneyr 20haftalikken simdi nasil devam ediyor merak ettim çünkü randevu alamadim😂