Smyre Hamileliğimi öğrendiğimden beri gidiyorum☺ Ebe çok güzel ilgileniyor🙏🏼 İlk gittiğinizde sizin adınıza bir dosya açılıyor ve gebeliğiniz takip ediliyor. Aşı, kan&idrar tahlilleri, şeker yüklemesi vs ücretsiz yapılıyor. Dün tetanoz aşım vardı☺ Her gittiğinizde kilonuza bakıyor. İstediğiniz zaman gidip bebişin kalp atışlarını dinletiyor. Ücretsiz olarak D vitamini verdiler.